Marka Yönetimi Ve Pazarlama Stratejileri


Çavuşoğlu S. B.

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2011

  • Yayın Türü: Kitap / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2011
  • Yayınevi: Nobel Yayın Dağıtım
  • Basıldığı Şehir: Ankara

Özet

Marka, Marka İletişimi, Pazarlama Stratejileri, Pazarlama İletişimi ve Sponsorluk gibi konu başlıkları detaylı bir şekilde anlatılmaktadır. 
Kitap; İletişim Fakültesi, İşletme Fakültesi, pazarlama iletişimi konusunda eğitim veren ilgili meslek yüksekokulları ve Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokullarının Spor Yöneticiliği Bölümlerinde kaynak kitap olarak okutulabilir. Ayrıca pazarlama iletişimi ve sponsorluk üzerine araştırma yapan, kendisine bir vizyon oluşturmak ya da var olan vizyonunu geliştirmek isteyen herkese kaynak kitap olma niteliğindedir.

Topics such as Brand, Brand Communication, Marketing Strategies, Marketing Communication and Sponsorship are explained in detail.
Book; It can be read as a resource book in the Faculty of Communication, Faculty of Business, related vocational schools that provide training in marketing communication, and Sports Management Departments of Schools of Physical Education and Sports. It is also a resource book for anyone who researches on marketing communication and sponsorship, who wants to create a vision for themselves or to improve their existing vision.