International Journal of Innovation and Learning, cilt.8, ss.90-105, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
E-öğrenmede stratejik yönetimin başarısı, önemli miktarda öğrenci tarafından böyle sanal bir öğrenme sisteminin kabulüne ve kullanımına bağlıdır. Bu çalışmada e-öğrenme sistemi anlatılmış ve Teknoloji Kabul Modeli (TAM) kullanıcı kabulünü açıklamak için kullanılmıştır. Biz Teknoloji Kabul Modeli’nin sonuçlarını farklı bir teknoloji ve farklı bir bağlamda araştırıyor ve tartışıyoruz. Bu alan çalışmasında, başlangıç olarak , aldığımız sonuçlara göre, Teknoloji Kabul Modelinin öğrencilerin inançlarını, davranışlarını, niyetlerini ve karşılıklı ilişkilerini anlatmada iyi bir performans gösterdiğini söyleyebiliyoruz.