Sporda İmaj ve Sporcu İmajı


Çavuşoğlu S. B.

İmaj Yönetimi, Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.235-246, 2014

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2014
  • Yayınevi: Nobel Yayın Dağıtım
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.235-246
  • Editörler: Güzin Ilıcak Aydınalp, Editör

Özet

Görünürlük ve imajın önem kazandığı günümüzde, popüler kültür imaj üretimini zorunlu hale getirmiştir. Gerçeklerin yerini imajlara bıraktığı bu dönemde, bireyler gibi kurumlar da imajları ile farkındalık yaratmaya çalışmaktadır. Halkla ilişkiler, reklam, sinema, marka, spor gibi birçok alanda imaj üretimi yapılırken, farklı disiplinlerde imajlar yeniden yeniden çeşitli biçimlerde üretilmektedir. Bu çalışma Dr. Güzin ILICAK AYDINALP editörlüğünde İstanbul Üniversitesi, Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul Kültür Üniversitesi, Maltepe Üniversitesi, Nişantaşı Üniversitesi, Gelişim Üniversitesi, Aydın Üniversitesi, Ticaret Üniversitesi'nde çalışan kendi alanlarında uzman doktorlar, imaj üretimi konusunda uzman görüşlerini paylaşmaktadır.

Today, when visibility and image are gaining importance, popular culture has made image production mandatory. In this period, when the facts are replaced by images, institutions, like individuals, also try to raise awareness with their images. While image production is made in many fields such as public relations, advertising, cinema, branding and sports, images in different disciplines are produced again in various ways. This work was conducted by Dr. Under the editorship of Güzin ILICAK AYDINALP, doctors working in Istanbul University, Bahçeşehir University, Istanbul Kültür University, Maltepe University, Nişantaşı University, Gelişim University, Aydın University, Ticaret University share their expert opinions on image production.