Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2006 - Devam Ediyor Yrd.Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2014 - 2018 Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2001 - 2006 Yrd.Doç.Dr.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1998 - 2001 Öğretim Görevlisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1997 - 1998 Araştırma Görevlisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2008 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2008 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Beyin Temelli Öğrenmeyi Temel Alan Fen Öğretiminin Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Yaratıcılıklarına, Eleştirel Düşünmelerine ve Tutumlarına Etkisi
Y.Yaman(Öğrenci), Doktora, 2014
-
Farklılaştırılmış Yabancı Dil Öğretiminin Üstün Zekâlı Öğrencilerde Erişiye, Eleştirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Etkisi
A.Kaplan(Öğrenci), Doktora, 2013
-
Liderlik becerileri geliştirme programının üstün zekalı olan ve olmayan öğrencilerin liderlik becerilerine etkisi
Ü.Ogurlu(Öğrenci), Doktora, 2012
-
Raven’ın ilerleyen matrisler plus testinin 14 – 15 yaş çocukları üzerinde geçerlik, güvenirlik ve ön norm çalışmalarına göre üstün olan ve üstün olmayan öğrencilerin duygusal zeka düzeylerinin karşılaştırılması
C.Tuna(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
Üstün ve normal çocukların yaratıcı ve eleştirel düşünme düzeylerinin incelenmesi
S.Seda(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
-
Fen ve teknoloji öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin üstün ve normal zihin düzeyindeki öğrencilerin erişi, yaratıcı düşünme ve motivasyon düzeylerine etkisi
E.Kanlı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
-
Raven’ın İlerleyen Matrisler Plus Testinin 12-13 yaş çocukları üzerinde geçerlik, güvenirlik ve ön norm çalışmalarına göre üstün zekalı olan ve olmayan öğrencilerin mantıksal düşünme yeteneklerinin karşılaştırılması
A.Kaplan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
-
Eleştirel düşünme becerilerini temel alan Türkçe öğretiminin üstün ve normal zihin düzeyindeki öğrencilerin erişi, eleştirel düşünme düzeylerine ve tutumlarına etkisi
A.İşlekeller(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
-
Raven SPM Plus Testi 5.5-6.5 yaş geçerlik, güvenirlik, ön-norm çalışmalarına göre üstün zekalı olan ve olmayan öğrencilerin erken matematik yeteneklerinin karşılaştırılması
E.Kurt(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
-
Kaufman kısa zeka testi (Kaufman Brief ıntelligence test – k-bıt) 13-14 yaş çocukları üzerinde geçerlik,güvenirlik ve ön norm çalışmaları
Z.Özlem(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
-
Kaufman kısa zeka testi (Kaufman Brief Intelligence Test – K-BIT)11-12 yaş çocukları üzerinde geçerlik,güvenirlik ve ön norm çalışmaları
G.Demirkol(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
-
Somut işlemsel dönemdeki üstün ve normal zekâlı çocukların somut düşünme yeteneklerinin incelenmesi ve raven standart ilerleyen matrisler testi’ nn 8- 9 yas çocukları üzerinde geçerlilik, güvenilirlik, ön norm çalışması
S.Tunalı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
-
Kaufman kısa zeka testi (Kaufman Brief Intelligence Test – K.BIT) 7-8 yaş çocukları üzerinde geçerlik, güvenirlik ve ön norm çalışmaları
A.Miltar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
-
Kaufman kısa zeka testi (Kaufman Brief ıntelligence test – k-bıt) 15 - 16 yas çocukları üzerinde geçerldk, güvenirlik ve ön norm çalışmaları
A.Yonus(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007
-
Dizgeli öğretime göre geliştirilen eşlik dersi programının akademik başarıya, tutuma, yeterlik algısına ve kalıcılığa etkisi
D.Piji(Öğrenci), Doktora, 2006
-
İlköğretim sekizinci sınıf T.C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde çoklu zeka kuramının öğrencilerin erişisine ve derse karşı tutumlarına etkisi
Ş.Yekrek(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006
-
Sosyal bilgiler öğretiminde eğitsel oyunların erişiye ve kalıcılığa etkisi
D.Altunbulak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004
-
Sosyal bilgiler dersinde problem çözme yönteminin erişiye, kalıcılığa ve derse karşı tutuma etkisi
A.Altun(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004
-
İşbirlikli öğrenme yönteminin Türkiye cumhuriyeti Atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi dersinde erişiye, kalıcılığa ve derse karşı tutuma etkisi
Z.Kaya(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004
-
Sosyal bilgiler öğretiminde örnek olayın erişiye ve derse karşı tutuma etkisi
F.Topal(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004
-
Sosyal bilgiler dersinde programlandırılmış (dizgeli) öğretimin erişiye, kalıcılığa ve derse karşı tutuma etkisi
M.Koçak(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004