Akademik Unvanlar
-
2010 - Devam Ediyor Prof.Dr.
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2005 - 2010 Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2001 - 2005 Yrd.Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Kimya Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2009 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2016 - 2019 Bölüm Başkanı
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2019 Akademik Kurul Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2012 - 2016 Enstitü Müdürü
İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimleri
-
2012 - 2016 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2012 - 2015 Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Ortaokul 6. sınıf Düzeyi “Maddenin Tanecikli Yapısı” Ünitesine Yönelik Aktif Öğrenme Etkinliklerinin Çeşitli Değişkenlere Etkisi
I.Zeynep(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor
-
Ortaokul Düzeyi “Güneş Sistemi ve Ötesi” Ünitesinin Bilim Oyuncakları ile Zenginleştirilmiş Etkinliklerle Öğretiminin Bazı Değişkenlere Etkisi
B.Gelen(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor
-
“Elektrik Devreleri” Konusunun Çoklu Zekâ Kuramı’na Dayalı Etkinliklerle Öğretilmesinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Başarı ve Motivasyonlarına Etkisi.
Ü.Nagehan(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor
-
FFEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN ÖĞRETİMİNE YAKLAŞIMLARINI ETKİLEYEN BAZI DEĞİŞKENLERİN VE ARALARINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
D.Yavuz(Öğrenci), Doktora, 2020
-
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİNE KARŞI MERAK, MOTİVASYON VE FEN OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
G.Halimoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖZ-YETERLİK DÜZEYLERİ İLE BİLİMSEL BİLGİYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ARAŞTIRILMASI
B.Güngör(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
-
Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Hareket Ünitesinin Öğretiminde Robotik Modüllerin Etkisi
M.Kuş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
-
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımına Yönelik Tutum ve Öz-yeterlik Algılarının İncelenmesi
G.Uysal(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
"Maddenin Yapısı Ve Özellikleri” Ünitesine Yönelik İşbirlikli Öğrenmeye Dayalı Öğretim Programının Bilişsel Ve Duyuşsal Alan Değişkenlerine Etkisi
KIRBAŞLAR F. G. , ŞEŞEN B. (Eş Danışman)
F.Avcı(Öğrenci), Doktora, 2015
-
Öğretmen Adaylarının Kimya Laboratuvarına Karşı tutumlarına Etki Eden Değişkenlerin İncelenmesi
A.Veyisoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Matematiğin Kullanımına Yönelik Faktörlerin Araştırılması
C.Şen(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
Genel Kimya Dersindeki Algoritmik Problem Çözme Becerileri ile Matematik Özyeterlik İnancı Arasındaki İlişkiler
N.Elif(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
-
2-Nitrohalobuta-1,3-dien’in Merkaptokumarin ile reaksiyonundan S- ve N,S-Sübstitüe bileşiklerin sentezi
F.Avcı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008