Arş.Gör.

Esra CERAN


Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi

Temel Eğitim Bölümü

Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı

Eğitim Bilgileri

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Doktora

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmeniği, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Yüksek Lisans

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerine matematik dersinde "açılar" konusunun öğretilmesinde proje tabanlı öğretim yönteminin etkisinin incelenmesi

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2015

2015

Play To Learn

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Interacting Theatre Company

2015

2015

Haklarimi Biliyorum, Bilerek Buyuyorum Projesi Egitici Egitimi

Güvenlik

AKUT

2015

2015

Young Leaders in Action Youthpass Certificate

Diğer

Demokrasi Denetçileri Derneği

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği

Akademik Unvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2017

2017

Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Disiplinlerarası Ders Tasarımları ve Değerlendirmeleri

ÇAĞIRGAN GÜLTEN D. , CERAN E.

Journal of Research in Education and Teaching, cilt.6, no.11, ss.107-123, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

2015

2015

İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Cinsiyet ve Yaşa Göre İncelenmesi

CERAN E. , Oğuzgiray Yıldız M., Özdemir İ.

SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON, no.3, ss.151-166, 2015 (Hakemli Üniversite Dergisi)

2012

2012

İLKÖĞRETİM 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNE MATEMATİK DERSİNDE “AÇILAR” KONUSUNUN ÖĞRETİLMESİNDE PROJE TABANLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ

CERAN E. , ÖNDER A.

International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE), cilt.1, ss.89-97, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2018

2018

Case Studies of Elementary Teachers' Experiences with integrated STEM Curriculum

Ceran E.

Seventh Annual Indiana Mathematics Education Research Symposium (IMERS), Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 02 Mart 2018, ss.1-5

Kitap & Kitap Bölümleri

2020

2020

The Affordances and Challenges of Enacting Culturally Relevant STEM Pedagogy

Ceran E.

Handbook of Research on STEM Education, Carla C. Johnson,Margaret J. Mohr-Schroeder,Tamara J. Moore,Lyn D. English, Editör, Routledge, London/New York , New-York, ss.203-2014, 2020

2017

2017

Deneyimlerimizden Öğrenmek: Yansıtıcı Düşünme

Ceran E.

Kuram Iyi de Sınıfta Ne Yapmalı? Öğretmenin El Kitabi, Nihal Kuyumcu, Editör, E Yayınları, İstanbul, ss.226-253, 2017

Ödüller

Kasım 2016

Kasım 2016

Egitimde En iyiler Odulleri

Classloom



Davetli Kongre ve Sempozyum Faaliyetleri

2017

2017

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD)

Katılımcı

Çanakkale-Türkiye

2016

2016

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Katılımcı

Muğla-Türkiye

2016

2016

Sınıf Öğretmenleri Zirvesi 2

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

2015

2015

Sabancı Üniversitesi Eğitimde İyi Örnekler Konferansı

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

2014

2014

IV. International Congress of Educational Research

Katılımcı

Ankara-Türkiye

2014

2014

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK)

Katılımcı

-Türkiye

2014

2014

Bilgi University Jean Monnet Student Workshop

Katılımcı

-Türkiye

2014

2014

Educational Research and Practices in High Education Congress

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

2012

2012

New Trends On Global Education Conference

Katılımcı

-Türkiye

Burslar

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Doktora Arastirma Bursu

Vakıf