SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Counselling and Guidance Religion Culture and Moral Knowledge TeacherCandidates in Terms of Certain Variables
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (AEAD). Mediterranean Journal Of Educational Research (MJER), 14a sayısı ISSN: 1309-0682 sayfa: 638-641. 2013., ss.837-841, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Matematik Öğretmeni Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylarda Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı
İ.Ü. Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.5, sa.1, ss.11-24, 2008 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tarihteki Ünlü Matematikçiler Hakkındaki Farkındalıkları
International Symposium on History Education (ISHE 2018), İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.402-409
Öğretmen Adaylarının Matematiğin Kullanıldığı Alanlar Ve Günlük Yaşam İlişkisine İlişkin Görüşleri
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.538-546
Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri Ve Matematik Okuryazarlıklarına İlişkin Bir Araştırma
1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.538-546
Formasyon Grubu Öğretmen Adaylarinin Akademik Özyeterlikleri ile Bilgi ve Iletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
7.International Congress on New Trends in Education,, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.48
Öğretmen Adaylarının PİSA Matematik Sorularını Çözme Ve Matematik Öz-Yeterlikleri Açısından Değerlendirilmesi
6th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.62
Matematik, Fen Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Bilgisayara İlişkin Öz Yeterlik Algıları ile Meraklılık Düzeyleri Arasındaki İlişki
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.485-491
İlkögretim Ögretmen Adaylarının Meraklılık Düzeylerinin İncelenmesi
International Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.492-497
Matematik, Fen Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Sınıf Ögretmen Adaylarının Bilgisayara İliskin Öz-Yeterlik Algıları ile Meraklılık Düzeyleri Arasındaki iliski
International Conference on New Trends in Education and Their Implications , Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.485-491
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilgisayara Yönelik Tutumları İle Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi: Marmara Ve Ege Bölgesi Örneklemi
VIII. UFBMEK, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.351
İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Somut Kesir Modelleri Kullanilarak Kesir Kavramını Öğrenmelerinin Matematik Tutumlarına Etkisi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.387-390
Ilköğretim Birinci Kademede Kesir Öğretiminde Kesir Takimlari Ile Öğrenmenin Öğrenci Başarisina Etkisi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.390-394
Matematik Öğretmen Adaylarının İnternet Kullanımına Yönelik Tutumları Ve ‘E-Kitap’ Kullanımına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium 1, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.658-665
Öğretmen Adaylarının ‘E-Kitap’ Kullanımına İlişkin Görüşleri İle İnternet Kullanımına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
2.nd International Conference on Innovtions in Learning for the Future 2008: e- Learning, Future-Learning 2008, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mart 2008, ss.205-214
Matematik Öğretmen Adaylarının Yetiştirilmesinde Proje Tabanlı Eğitim Süreciyle Adaylara Proje Kavramının Oluşturulması Yaklaşımı
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.3, ss.159-164
İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerileri İle Bilişsel İşlemlerden “Eşzamanlılık” ve “Planlama” Arasındaki İlişki.
VI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.1
Anlamlandırmanın Matematik Öğretimi Üzerindeki Etkisi
5. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2006, ss.1